Managementondersteuning tijdens de training

Managementondersteuning tijdens de training2020-09-09T15:37:19+00:00

De module Managementondersteuning tijdens de training is een onderdeel uit de training Atlas, een modulair opgebouwd compleet trainingsprogramma dat zorgt voor een goede fundering van de benodigde verkoopkennis en -vaardigheden, waardoor de nieuwe of bestaande verkoopmedewerkers sneller van start kunnen met de uitvoering van hun marktbewerking en hierin ook sneller succesvol(ler) zijn met meer omzet als resultaat.

Module Managementondersteuning tijdens de training

Hoe komt het dat soms verkooptrainingen niets of nauwelijks iets opleveren? 

De meeste trainingen van medewerkers waarbij het management niet wordt meegetraind, leveren uiteindelijk weinig en zeker geen duurzaam resultaat op. Het is van het grootste belang dat het management in deze verandering zijn voorbeeldrol neemt. Niet de manager de complete training hoeft bij te wonen, maar wel dat je als manager de inhoud kent, de inhoud onderschrijft, de uitvoering herkent.

Of  herkent dat de verkoper de training niet toepast en die daar dan op de juiste coachende wijze op aanspreekt. Vergeet niet, verkopers zijn ook net mensen en hebben de neiging om eerder te doen wat ze leuk vinden dan te doen wat noodzakelijk of afgesproken is. Oog van de meester maakt het paard vet en de verkoper actief! Triest voorbeeld: Ik ontdekte eens dat een verkoper uit een team dat ik net begeleidde, 17 bezoeken per jaar deed. Ze had het echt heel druk met van alles, maar dus niet met verkopen! Haar opvolger deed 600 bezoeken per. Raad eens wie meer verkocht?

Atlas biedt je persoonlijke begeleiding zodat je de veranderingen bij de verkopers kan stimuleren, begeleiden en ook natuurlijk controleren. De investering in training is immer niet vrijblijvend.

Gedurende het kwartaal dat de verkoper(s) getraind worden, ontvang je als manager 4 maal een individuele coachingsessie van 3 uur:

Aftrapsessie: 
Waar moet ik mijn verkopers op sturen?
SMART Doelen stellen?
Welke tools biedt ISTN mij?

Tussensessies:
Behandeling voorgang en mogelijke weerstanden

Eindsessie:
Hoe zorg ik ervoor dat de gerealiseerde verandering de komende jaren blijft?

Vraag direct meer informatie aan!

Meer informatie:

    Neem snel contact met me op. Ik heb een vraag of wil meer informatie over verbetering van het verkoopgesprek, het complete commerciële proces of over competentiemeting.

    Geef nog even deze code in : captcha

    ISTN gaat zorgvuldig met jouw gegevens om, zoals de AVG voorschrijft. Het pricacystatement vind je onderaan deze website.

    Blogs & tips van Jef van Wingerden ISTN training & advies

    Jef van Wingerden

    Jef van Wingerden is verkooptrainer bij ISTN training en advies. Hij heeft als accountmanager, marketeer, verkooptrainer bij Wegener gewerkt.
    Als marketeer zat hij ten minste een dag in de week samen met de Sr Accountmanager of Salesmanager bij klanten om hun marketinguitdaging te helpen op te lossen. Deze ervaring gebruikt hij nu reeds tien jaar in zijn eigen bedrijf, om bedrijven te helpen aan meer omzet door meer klanten die meer kopen.

    Direct contact:
    073 - 8513204
    06 - 52335250
    info@istn.nl
    www.istn.nl

    Linken op Linkedin:
    https://www.linkedin.com/in/jef-van-wingerden



    Ga naar de bovenkant