De formule van tevredenheid! Lees deze verkooptip van ISTN

Tevredenheid is het verschil tussen wat je krijgt en wat je verwacht. Zolang jij meer krijg dan je verwacht ben je tevreden. En als je minder krijg dan ben je ontevreden.

In deze formule kan “meer” diverse zaken betekenen:

  • Meer goederen/uitgebreidere dienst
  • Betere kwaliteit
  • Mooiere goederen
  • Fraaiere presentatie/verpakking
  • Extra service
  • Langere garantie
  • Verrassende toevoeging

Je ziet dat je dus op diverse vlakken de tevredenheid kan verhogen, maar kies er een die bij jouw product of dienst past. En liefst een die niet te kostbaar is.

Realiseer je ook dat een klant went aan jouw toevoeging, zodat je deze steeds moet blijven veranderen. Kunst is om dat te doen zonder steeds meer geld uit te geven.

Hoe zorg jij ervoor dat je klant tevreden is?

Meer verkooptips? Schrijf je in voor onze GRATIS nieuwsbrief op www.istn.nl

Zijn wij al gelinkt? Bij deze van harte uitgenodigd!

Jef van Wingerden

ISTN training &advies

P.S. Wil je gratis je verkoopvaardigheden trainen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief met verkooptips! ISTN geeft (incompany) verkooptraining en traint acquisitiegesprekken, koude acquisitie, onderhandelen, gesprekstechnieken en klantgerichtheid!