Referentie Bé Turksema, financieel adviseur at DELA
Je voelt je op je gemak
Jef is een trainer die er voor zorgt dat je als “cursist” je helemaal op het gemak voelt. Hij leert je met creatieve oplossingen, kennis en vertrouwen beter te functioneren. Daarnaast is het ook nog eens een prettig mens.
Bé Turksema, financieel adviseur at DELA
Referentie Miriam Schils
Enorme kennis van marketing en sales
Jef heeft een bijzondere mix van humor met een enorme kennis van marketing en sales. Daardoor weet hij verkoop te vertalen van iets waar de meeste mensen liever niets mee te maken hebben naar een respectvol vak, een mooi ambacht, dat zelfs de basis is van bedrijfsvoering. Ik heb meermaals met veel plezier naar Jef mogen luisteren en meermaals met ontzag zijn “verkoop” ondergaan, en meermaals zijn adviezen opgevolgd bij het verbeteren van waar ik mee bezig was. Ik verheug me nu al op ons volgende project!
Miriam Schils
Referentie Fhenne Smulders, Wegener Media
Combi theorie en praktijk
In 2006 ben ik aangenomen bij Wegener Media als junior accountmanager. Voordat ik aan de slag kon, heb ik eerst de basis verkooptraining gehad van Jef van wingerden, Rian van Waveren en Willem Dresselhuys.
Deze trainingen waren een combinatie van theorie en praktijk. Deze combi zorgt er voor dat je aandacht niet verslapt tijdens de training maar dat je die er bij kan houden. Ook gebruiken ze humor waardoor een training leuk is om te volgen en waardoor je ook dingen beter kunt onthouden.
Nu gebruik ik regelmatig nog steeds een aantal onderdelen die ik tijdens die training(nu al, 8 jaar geleden) heb geleerd.
Ook na de training kan ik altijd bij Jef en Willem terecht. Als ik ergens sales-technisch tegenaan aan loop, weet ik dat ik altijd op hulp van hun kan vertrouwen.
Kortom, de kennis is aanwezig en de kracht om deze kennis over te brengen op een manier dat het blijft hangen ook absoluut!
Referentie Fhenne Smulders
Referentie Ad Hesemans, Commercieel directeur Brabants Dagblad
Persoonlijke saleservaring
Vanuit mijn werk als salesmanager en commercieel directeur ken ik de trainers van ISTN. Vanuit hun sterkte: persoonlijke saleservaring en ervaring in salestrainingen kunnen zij salesmedewerk(st)ers uitstekend verder helpen in hun professie. Zij hanteren daarbij het VOIPAN verkoopgesprek en gaan uit van een vast salesritme door de weken heen. Dat verhoogt effectiviteit en efficiency en dat zorgt voor verbetering van de verkoopresultaten.
Ad Hesemans, Commercieel directeur Brabants Dagblad
Referentie Marc Munnichs, Marketing Manager Media Groep Limburg
Affiniteit met de uitgeverswereld
ISTN werkt met mensen die affiniteit hebben met de uitgeverswereld. Voor de uitrol van van de Weekkrant Limburg hebben wij destijds gekozen voor het salestraining programma welk begeleid werd door Jef van Wingerden. Enkele passende keywords: Betrokken, effectief, onderhoudend en praktijkgericht. Met name dat laatste maakt dat de trainees snel de match maken met hun referentiekaders en resultaten boeken. ISTN: eigentijds eigenwijs!
Marc Munnichs, Marketing Manager Media Groep Limburg