Nazorg & klachten, behoud van klanten

Nazorg & klachten, behoud van klanten2020-09-09T15:37:19+00:00

De module Nazorg en klachten is onderdeel van de training Atlas. Een modulair opgebouwd compleet trainingsprogramma dat zorgt voor een goede fundering van de benodigde verkoopkennis en -vaardigheden. Met deze trainingen kunnen nieuwe of bestaande verkoopmedewerkers sneller van start met de uitvoering van hun marktbewerking. Zij zijn dan ook sneller succesvol(ler) met meer omzet als resultaat.

Training Nazorg & klachten

De training Nazorg en klachten leert je om klanten te behouden en op de juiste wijze om te gaan met klachten. Wist je dat  69% van de klanten die weg lopen, weglopen vanwege gebrek aan aandacht! En dat 15% van de weglopers vertrekken vanwege slecht of zelfs niet opgeloste klachten.

Als verkoper weet je dat het niet eenvoudig is om van een koud contact uiteindelijk een klant te maken. Daarom is het behouden van klanten zo belangrijk.

Je leert in deze training Nazorg en klachten: het verwerken van de afspraken, het controleren van het nakomen van de voorstellen en het vastleggen van de vervolgafspraken. Je leert het voorkomen van klachten en als dat niet lukt, goed om te gaan met klachten. Je wordt geleerd hoe je met klagende en zelfs boze klanten om moet gaan.

Door je nazorg voor elkaar te hebben en op een correcte wijze om te gaan met klachten, houd je de regie in handen en bindt je de klanten voor de lange termijn.

Vraag direct meer informatie aan!

Meer informatie:

    Neem snel contact met me op. Ik heb een vraag of wil meer informatie over verbetering van het verkoopgesprek, het complete commerciële proces of over competentiemeting.

    Geef nog even deze code in : captcha

    ISTN gaat zorgvuldig met jouw gegevens om, zoals de AVG voorschrijft. Het pricacystatement vind je onderaan deze website.

    Blogs & tips van Jef van Wingerden ISTN training & advies

    Jef van Wingerden

    Jef van Wingerden is verkooptrainer bij ISTN training en advies. Hij heeft als accountmanager, marketeer, verkooptrainer bij Wegener gewerkt.
    Als marketeer zat hij ten minste een dag in de week samen met de Sr Accountmanager of Salesmanager bij klanten om hun marketinguitdaging te helpen op te lossen. Deze ervaring gebruikt hij nu reeds tien jaar in zijn eigen bedrijf, om bedrijven te helpen aan meer omzet door meer klanten die meer kopen.

    Direct contact:
    073 - 8513204
    06 - 52335250
    info@istn.nl
    www.istn.nl

    Linken op Linkedin:
    https://www.linkedin.com/in/jef-van-wingerden



    Ga naar de bovenkant