De module Nazorg en klachten is onderdeel van de training Atlas. Een modulair opgebouwd compleet trainingsprogramma dat zorgt voor een goede fundering van de benodigde verkoopkennis en -vaardigheden. Met deze trainingen kunnen nieuwe of bestaande verkoopmedewerkers sneller van start met de uitvoering van hun marktbewerking. Zij zijn dan ook sneller succesvol(ler) met meer omzet als resultaat.

Training Nazorg & klachten
De training Nazorg en klachten leert je om klanten te behouden en op de juiste wijze om te gaan met klachten. Wist je dat 69% van de klanten die weg lopen, weglopen vanwege gebrek aan aandacht! En dat 15% van de weglopers vertrekken vanwege slecht of zelfs niet opgeloste klachten.
Als verkoper weet je dat het niet eenvoudig is om van een koud contact uiteindelijk een klant te maken. Daarom is het behouden van klanten zo belangrijk.
Je leert in deze training Nazorg en klachten: het verwerken van de afspraken, het controleren van het nakomen van de voorstellen en het vastleggen van de vervolgafspraken. Je leert het voorkomen van klachten en als dat niet lukt, goed om te gaan met klachten. Je wordt geleerd hoe je met klagende en zelfs boze klanten om moet gaan.
Door je nazorg voor elkaar te hebben en op een correcte wijze om te gaan met klachten, houd je de regie in handen en bindt je de klanten voor de lange termijn.
Vraag direct meer informatie aan!
Meer informatie:
